Hai Readers...

pagi isnin yang penuh dengan macam2 cite n hal nye..kih3..
pagi2 nie aku tak dpt masuk bilik, sbbnye kunci bilik my boss yang pegang..hahaha..so ko kene bertapak la kat mane2 pn zura wei..
tup2 bos telefon, bagi tau i masuk lambat, hee jame teruk kt UPM nie..alamakkkk.....
baik bos...

tetb dikabarkan oleh cc aku yang meletup, TGF...slip gaji dh leh tgk kt jabatan akauntan negara..haha dengan rase yang penuh keterujaan. aku pn masuk la laman web tersebut...
check2 gaji..haaaa dpt la cikit..cukup la tuk bli barang2 keperluan..syukur atas rezeki dari Mu...

lepas tu selesai kami2 semua berkumpul,  bos masuk..teruja sgt..sbb nk dpt gelaran datuk dah..kih3..
tahniah bos!!! ramainye yang dh n nak  bersalin...alhamdulillah...

masuk2 bilik terus bg tau aku, sya nk cuti,,mybe 2 hari..wahhhh
ada seri diwajah bos..yek la nk dpat cucu sulung ktakan....

so aku heaven la tuk 2 hari nie..ri khamis n jumaat is my turn lak nk cuti..yeeeehuuuuu

selamat hari isnin kawan2...

hadapi dgn senyuman ok!

tak penah2 dapt hari isnin yang seceria hari ini..

last but no list, ri rabu kami2 dpt makan nasi beriani..meletup..
sponsor by my boss....


Tiada ulasan: