bLe la DapT Shoping sakan nie.... =(

Salam readers..selamat hari minggu..huh! sok dah mula keje blik..ahhhh tak puas rehat la wei...

sejak dah beranak pinak nie, ketagihan nak bershoping dah tak ade..emm kalo nk bershoping pn just bli barg anak2 n keperluan rumah je..ahhh sushnye kalo bergaji ciput nie kan..kalo la aku nie, byk duit..ahhh alangkah bestnye dapt shoping tiap2 hari..heee heaven~
tp nk wat cnner..kalo bulan jatuh kt riba sekalipn, hidup mu tetap begitu pn  zura wei..tak pe la janji ktorg sekeluarga cukup makan n cukup pakai sudehhh...
ok stop..

rinie asyik terbayang2 bile la aku akn bershoping sakan + cuci mata kt kedai DAISO Japan tu..huhu~ tgk la nanti, ble gaji hujg bln dah masuk n ada duit lebih, leh la jalan2 cuci mata kt kedai tuu....
mesti rambang mata nnti..sbb rata2 manusia yang kesana, semua kta; korang akan jd rambang mata, sbbnye barang2 kat sana memg cute miut..

skrg dah bukak cawangan nye kt The Mines..kalo tak jenuh gak nk ke KL nun!

heee Daiso, tunggu aku iek! +_+

Ehsan dari en google~


Da~

Tiada ulasan: