2 minggu yang Sungguh Memenatkan...

Hai Readers semua...

Sory la tak sempat2 nk update status terkini i..huhu....
schedule penuh dengan program2 5S di pejabat..
dari ruang kerja sampai la ke tanda..kami semua bzzzzzzzzz jer....
sampai kan ada antara kami yang terpksa korban kan cuti hujung minggu bersama keluarga semata-mata untuk jayakan program KSU kami nie..
emm tak kesahlah..janji ikhlas kan?

ok..isnin, 19/4 nie baru je selesai pejabat kami diaudit..hasilnye?!!! heee alhamdulillah..agak membanggakan...tp kene ada penambahbaikan la..dari segi tagging menangging nie..bkn tak mau buat, tp kami sempat menyusun je...tagging menangging nie memg tak sempat....yek la korang bykkan, KPT sendiri pn amik mase 6 bulan tuk 5S nie pn tak dapt sijil 5S dari MAMPU lagi tau! emm ape sangat la yang buat 5S nie tuk 2 minggu...hahaha....

next audit lak bln 5 nanti..so ade la sikit mase tuk kami baiki ape2 yg patut...
tmpt aku? hahaha dah dpt bintang hijau beb! ( ciri2 5S ada dah tu...)

so memandgkan audit kali ke 2 bln 5  nie, so minggu nie aku nk rehat bersama keluarga tercinta..ahhhh heaven..baru la terasa nikmatnye ada keluarga, suami dan anak2...

k la nk buat entry lain nie..haha da~


Tiada ulasan: