Tanda Kita Dihargai~

Salam readers semua..
kat tempat keje korang kan, ada tak amalan bagi ole2...contohnya kalo orang satu opis korang g luar negara ke dlm negara ke,  atas urusan keja or personal  then ble masuk opis, diorg akan bagi ole2 dari tmpt yg diorg g tu kt kawan2 satu opis..ha ade tak lgi? ktorg sejak dari mula aku masuk kt goverment nie, diorg slalu bg ole2..tk kira la pegawai ke atau setapp....nice kan diorg nie? tu tandanye diorg ingat kt kita..
naa kali nie, aku nk share cikit, ole2 yang aku dpt dari pegawai2 aku..tak megah mane pn barg2 tu, tp sekadar cenderahati, yek la keje aku nie memanjg dok jga bos je.memg tak dapek la aku nk berjalan2..huhu...

tp tak pe, kalo aku sekadar menjaga opis, jawap pon pn leh dpt ole2 dari tempt2 yang tak penah aku pegi, so wat pe penat2 nk g jauh2 kan..haaaa ( gelak jahat)

gambar nie adalah ole2 yang aku dpt dlm minggu nie..heee 
ada byk lg sebenarnya, tp cukup la sekadar sekeping gambar je iek....t aku update lg kalo dpt ole2 dari pegawai2 yang lain k!


: 2 2 keychain tu aku dpt dari seorng pegawai yang baru je blik dari China, lawatan persendirian....
: kalo yang pin tudung tu, seorg pegawai yang pregnant, bagi kat aku sbb dia baru je blik dari sabah....cute kan?

sebenarnya ada lgi satu ole2 dari bos aku dari kuching, sarawak..heee Ikan Masin Terubuk..
tp malu la nk upload pic..heeee korg bayangkan je la iek..

p/s: hujung bln nie, my boss akan ke London..haaa ape la ole2 dia untuk setapp kt opis nanti~ wink** (dlm otak dok terbayang2 cokelat je..)

Da~

Tiada ulasan: