Satu Lagi Kes : Girlfriend i ajak tido sekali~ Fb Pnye pasal~

Salam Readers..Morning..ahhh pgi yg best!!!!! syukur sbb aku sempat sampai opis dengan selamat rinie...

Tinjau2 FB rinie, terpandang n terbaca sekali tentang FB lg~ dasyat la FB nie...ape kata kalo kte boikot fb nie..nak? heee pasti ramai tak setuju..sbbnye ramai yang dah ada ramai member kan..lgi pn skrg nie, semua org baik dari muda sampai la ke tua, semua ada fb..haha mak cik aku pn ade..ceh!

ok kembali kepada landasan... cube korg baca kenyataan fb nie...

sumber dari : SozCyili.blogspot.com

teruknye la zaman muda mudi sekarang nie...leh plak,dengan dada yang besar, dengan rasa megahnye dia mempost kan status tu kt fb dia..haha sengal la..tu la buat tak pikior....nanti ramai je yang cemuh....laki kalo di sorong bantal, tak mungkin menolak..yek dakk...
yang paling malu, mesti la awek tu...nampak sgt "sanggap" kan...
mintak simpang semua nie terjadi pada ahli keluarga aku dan suami..Nauzubillah~

nk lebih info klik sini...

4 ulasan:

Meet Uncle Haire berkata...

Delete trus je fb...mcm sy buat

CheNamNam berkata...

Ya Allah takutnyer anak muda sekarang nehh...berani yang bukan2...

Moga anak-anak kiter terjauh dari kemaksiatann..Nauzubillah

asmira surianie berkata...

Ya ALLAH dasyatnye budak2 skrg ni,
bnde yg xelok disebarkan sndiri oleh tuan badan,dia sndiri yg mengaibkan dirinya sndiri

Pemilik Tanah berkata...

emm dunia dah akhir zaman...tkut ble pk sal bdk2 skrg nie..tkut benda2 tak elok nie jd pd ahli keluarga kite..mintak smpang la~ bg diorg kalo buat benda2 tak baik nie, cm satu kebanggaan pd diorg..hilang rase malu tu...masyaAllah...