Pesta Belon Antarabangsa~ 2012

Salam Readers...

rinie dah masuk 19 mac..jap je nk hujg bln dah..emmm tak sabar nk tunggu bln 4 nie..Besday si iesya n nk blik kg..dah lame dah tak jenguh org perak..ahhh rindunye kt keluarga di sana..hee wahai hati bersabar la..ok titik.

haa mesti ramai dah tau kn bermula dari 15 hingga 18 mac ritu, ada pesta belon antarabangsa kt presint 2, putrajaya..untung la sape dok putrajaya nie...tak habis2 dengan pesta dia..aku nie walaupn dok dlm putrajaya, jarang dpt joint aktiviti tu..emmm just dtg menjenguh pn time2 nk abis karvinal dah..nk buat cmne..en suami keje di hujung minggu..kalo sempat kami dtg la karnival tu..kalo tak, tak la..dpt tengok bunga api dari jauh pn jadik..huuu nasib nasib...

ni la sebahagian dari gambar yg aku dpt amik..sory la kualiti gambr tak secantik org2 yg pakai kamera mahal..aku nie kalo dah ade kamera pn, dah kira bersyukur sgt la...cekedooottttt!!!!



gambar kami anak beranak tak sempat nk amik..sbb nye, suami dukung anak yang pertama, aku dukung ank ke 2..heee lagi time tu ramai org la..tak best kalo nk amik gambar..kih3

da~

Tiada ulasan: