Pe motif remaja ini bergambar dgn botol arak?

Salam readers...aku br je bukak fb td..ttb dpt satu news tentang sorang  minah nie..cube klik sini... dasyat la zaman sekarg nie....macm2 terjd pd remaja kite kan? mintak simpang la ini semua terjdi pada ahli keluarga kita...amennn....

pas tgk gambar nanti, korg pk2 kan lah...kte memg dah sampai ke akhir zaman...tgu petanda2 besar je skrg  nie...nauzubillah~ seram ble pk tang hari kiamat tu....


sumber dari www.gempak.org...

5 ulasan:

Syasya Johan berkata...

memanglah budak2 sekarang,,dia kata "kitorang HANYA mabuk",,bahasa cantik pulak tu :/

Pemilik Tanah berkata...

tau takpe..kalo dah mabuk tu, benda lain pn leh terjdi...terlanjur pn bleh...tak payah nk cakp just mabuk je...semua org tak kan percaya...kan ada kisah zman nabi dlu, dari minum arak la, semua kejahatan berlaku..smpai dia sanggup bunuh pmpn yang dirogol tu..hanya sbb minum arak....betapa dasyat nye kuasa arak nie tau...

gentle bhai berkata...

kau x lakukan maksiat wahai budak kecik...?? hahah... mabuk tu bukan maksiat ke..??? semoga Allah mengampuni dosa kedua ibubapa kau...

MrLineClear berkata...

dah la pakai suar pendek nampak peha bagai, yang 4 orang belakang tu tunggu masa je nak terkam. pada komen2 di atas tu semuanya memang betul~ dgn harapan remaja ini mendapat pembalasan dan semoga parents dia terbaca kisah ini dan ambil tindakan yang sewajarnya~ jgn la leka dgn hal2 kerja atau bisnes sampai anak2 terbiar dan liar~

Wan Jack berkata...

aku xnak la mengata org.. tapi kalo mcm ni punya perangai baik tukar agama... buat malu umat islam saje... berasap la kubur ko mati nanti...