Korang nk Berdiet?JOm ikut Cara Rasulullah kte Berdiet k!

Salam Readerss....huuu sehari dari pg sampai ke mlm semlm tak berjya2 gak aku mengupdate blog nie..niat memg ada, cume tak terlaksana je..bkn pe..isteri kan, mesti la byk keje...nk layan ank bagai..aduiii...tp tak pe la..memandangkan en suami bekerja di hari cuti2 di hujung minggu nie kan, so semua tugas aku sendirik yg galas....nk tak nak kene la buat...heeee

ok pgi2 rinie aku dah bgn...si kecik ariff pn baru je pas "membuang"..dh settle..so si umie dia pn merajinkn diri merepek merapu kt blog nie..hahaha sila jgn fedup dgn aku ok...back to the title...

aku pasti ramai la gegirl kt luar sana nk berdiet kan..memg ada mcm2 cara nk berdiet nie..yek la normal bgi seorg girl untuk dpt bentuk bdn yang cantik..im i right? heee 
cara yang terbaik adalah kte berdiet ikut stail Rasulullah SAW k! 


kalo kte cinta pd seseorg pasti kita akan ikut ape yang dia buat kan? so kalo korg cinta pada Rasul kte nie, haaaa kite kene la ikut cara beliau nie..heee 

Selamat berdiet teman2...kih3


p/s : sejujurnye, aku memg tak berdiet walaupun dah beranak 2 nie..aku cume nk kempiskan perut je..sape ada tips kempiskan perut cara mudah..kih3 semua nk senang je kan...sila la share ngn aku iek..da~

selamat berhujung minggu...( panjangnye entry aku kali nie..heeee dh gian nk menaip lettuh..)

Tiada ulasan: