Ape Stail Tido korang?

Salam readers...
emm dah mlm baru ade kesempatan nk update blog nie..huhu nk wat cmne aku kan hot mama.cehhhhh~

korang nk tau tak, sebenarnya gaya tido nie melambangkan keperibadian seseorang..nk tau gaya tido korang? haaa secara puratanya jika dalam tempoh seminggu korang mengamalkan satu gaya tido selama 5 malam, itulah gaya tido yang melambangkan peribadi korang...

jom semak apa yang tersirat di sebalik gaya tido korang iek....

Gaya Tido Meringkuk

- Jiwa korang sangatlah lembut, sensitif dan pemalu..(ha betul ke?), seseorg yang sgt berhati-hati dan tidak berani mengambil risiko. Oleh sebab itu, korg hanya akan bekerjasama dengan seseorang yang betul2 dapat menyakinkan korang sahaja serta projek tertentu. Pasangan yang sesuai untk korang ialah gadis/ jejaka yang boleh memberi ketenangan terhadap perasaan korang. seandainya korang menemui orang seperti ini, korang rasa sangat bahagia..

Gaya Tidur dengan Meletakkan Tangan di Bawah Kepala

- Korang seorg yg sgt teratur, bertenaga dan rajin bangun pg untuk memulakan hari korang setiap hari. Setiap yg korg ingin lakukan haruslah dirancng dengan teliti. Oleh sebb itu korg tidak suka pd kejutan ataupn kerja-kerja di saat-saat akhir. Kekasih yang suka bersikap jinak-jinak merpati ataupn bermain tarik tali membuatkan korang rasa marah. Oleh itu, carilah pasangan yg mahu bekerjasama dengan cara yang korng nak.

Tidur dengan lengan berpeluk tubuh dan kaki meringkuk

- Hidup korg terasa nyaman dan tenang serta korang sentiasa bersiap sedia mencari peluang baru. ini kerana korg mampu menerima ramai orang serta berkwn dgn sesiapa je..korng jugak seorg yg boleh berkompromi. Bagi kebanyakan org, kamu sgt menarik krn mempunyai sikap peka terhdp perasaan org lain. Korng lebi suka mengambil sikap terbuka berbanding menyimpan di dlm hati.



Tidur Terlentang

- korang mempunyai sifat penuh percaya diri, yakin dan berasa selesa apabila menjd perhatian. biasanya gaya ini dimiliki oleh anak tertua dan terkecil dlm keluarga dan selalu memilih pekerjaan bersifat kreatif. dalam urusan cinta, korg perlu berasa bebas, sekiranya tidak korg akan susah hati.


Gaya tidur meniarap

- seorang yang ceria dan mudah bersahabat ttp jugak suka bergantung kpd org lain. Bagi korang, hidp ini akan menjd lebih bermakna krn pengalaman. dlam berkomunikasi, korg kurang mahir. Kamu lebih cenderung memendam masalah sehgga masalah bertimpa-timpa.

Sebarang posisi dengan satu tgn menyentuh bahu yang lain atau kaki rapat hingga lutut saling bersentuhan

- Korang gemar melakukan uji kaji dlm kehidupan. Namun korang sukar menyampaikan keinginan hati, malah ada kalanya hingga tidak tersentuh. Namun jgn risau, sbb kejayaan mudah menghampiri korang....


So, mulalah dari sekarang, korang kaji, korang nie suka gaya tidor yg mane? hahahha

aku?!!!! semua aku bedal....jeng jeng jeng.....

Da~


Tiada ulasan: